...
Психологу
1 ПРАВО/ЛІВО ПІВКУЛЬНІСТЬ
2 Стиль спілкування
3 Ведуча модальність (стиль пізнання)
4 Методика «Виявлення суттєвих ознак» (дослідження операції класифікації)
5 Методика виявлення тривожних дітей
6 Алгоритм діяльності за методикою виявлення страхів та тривожності під ред. Є. І. Рогова
7 Методика виявлення мотивації досягнень (Ю. Орлов)
8 Методика визначення особливостей навчання залежно від ведучої руки (авт. П. Торренс, С. Рейнолдс, Т. Рігель, О. Болл)
9 Методика вивчення мотивів навчальної діяльності
10 Критерії виявлення агресивної дитини
11 Проективна техніка дослідження самооцінки методом Лонга-Зіллера «Символічне уявлення Я-образу»
12 Дослідження самооцінки (за Т. Дембо, С. Рубінштейном)
13 Дослідження переважаючого типу запам'ятовування
14 ДОСЛІДЖЕННЯ ВРАЗЛИВОСТІ ДО МАНІПУЛЯЦІЙНОГО ВПЛИВУ
15 ОПИТУВАЛЬНИК С. БЕМ (ВSРІ)
16 Алгоритм роботи з методикою «Будинок — дерево — людина»
17 Діагностика тривожності п'ятикласників
18 Діагностика темпераменту за методикою В. В. Шпалінського, 3. Г. Шелест
19 Діагностика темпераменту
20 ДІАГНОСТИКА САМОАКТУАЛІЗАЦІЇ ОСОБИСТОСТІ (А. Лазукін в адаптації Н. Каліна)
21 Діагностика розподілу уваги. Пошук цифр за таблицями Шульте
22 ДВОР (діагностика вад особистісного розвитку)
23 Алгоритм роботи за методикою «Графічний диктант» Д. Б. Ельконіна
24 Метод спостереження (анкета для батьків)
25 Визначення провідної модальності сприйняття
 
<< Первая < Предыдущая 1 2 3 Следующая > Последняя >>
Страница 1 из 3

Яндекс.Метрика >