Виховні заходи: Ціннісне ставлення до праці PDF Печать E-mail

Виховні заходи: Ціннісне ставлення до праці

Початкова школа

Виховні досягнення

Сформованість понять та уявлень про важливість праці для людини, родини і держави:
-    повага до людини праці;
-    вміння і навички самообслуговуючої праці;
-    почуття відповідальності, охайності, самостійності, ініціативності, дисцип-лінованості, старанності, наполегливості;
-    початкові уявлення про світ професій.


Тематика змісту виховної діяльності

1 клас

“Вчуся все робити сам “, "Бджілка мала, та й та працює", "Ми працю люби-мо", "Про двох братів - Умійка та Невмійка", "Коли я виросту...", "Місто веселих майстрів", "Збережемо книгу", "Подарунок малюкам дитячого садка", "Знайоми-мось з професіями".
2 клас

"Навіщо людина працює", "Землю сонце прикрашає, а людину – праця", "Діло майстра хвалить", "Книжкова лікарня", "Подарунки молодшим друзям", "Професія моїх батьків", "Кращий мамин помічник", “Дізнайся, відгадай, обчисли”.

3 клас

"Праця годує, а лінь – марнує", "Цінуймо працю інших", "Мої досягнення", "До джерел народних ремесел", "Усі професії потрібні, усі професії важливі ...".

4 клас

"Праця прикрашає людину", "Праця – джерело життя і головна його прикра-са", "Допоможи книзі!", "Подарунки власноруч", "Трудові традиції української родини", "Працьовита родина", "Калейдоскоп професій", "Підприємства нашого міста (селища) ", "Чи знаєш ти ціну праці?".

Основна школа

5-7 класи

Виховні досягнення

Сформованість потреби в праці:
- уявлення про значущість усіх видів праці;
- уміння виконувати певні трудові дії, планувати, регулювати й контролювати трудову діяльність;
- навички самообслуговування, ведення домашнього господарства;
- вміння доводити справу до логічного завершення;
- уявлення про сучасний світ професій.

Тематичний зміст виховної діяльності

5 клас

"Як організувати себе", "Вчись учитись, щоб уміти трудитись", "Книга скар-житься! Книга дякує!", "Ціна твого підручника", "Місто веселих майстрів", "Да-руйте радість людям", "У колективі немає чужої роботи",  "Люди, які працюють поруч", "Професії мого роду", "Цінуймо хліб!", "Подарунок своїми руками".

6 клас

"Ціна однієї хвилини", "Що означає культура навчальної праці?", "Наші захо-плення", "Професії наших батьків", "Школа вмілих господарів", "Господар і Гос-подарочка", "Чи вмію я працювати?", "Мої досягнення", "Скільки у світі профе-сій", "Допомагаємо батькам".

7 клас

"Як навчитись цінувати і розраховувати час?",  "Чарівна краса вишиванки",  "З магазину чи власними руками",  "Бабусин рушник у сучасній оселі",  "Мої обо-в'язки в родині", "Я це можу", "Трудова біографія моєї родини", "Усі професії ва-жливі, обирай свою", "Чекаємо батьків з роботи", "Іграшки своїми руками".

8-9 класи

Кроки на шляху до професійного самовизначення:
- активно-позитивне ставлення до праці;
- знання про культуру праці в традиціях українського народу;
- сформованість таких якостей як цілеспрямованість, організованість, працьо-витість та наполегливість у подоланні труднощів у всіх видах діяльності;
- значущість суспільнокорисної праці;
- вміння проектувати індивідуальну освітню траєкторію;
- уявлення про сучасний ринок праці.

Тематичний зміст виховної діяльності

8 клас

"Що мали вміти хлопці і дівчата вступаючи у доросле життя",  "Бережи свій час і час інших", "Як правильно організувати свою працю?", "Економіка домаш-нього господарства",  "Школа – мій дім, я – господар у нім", "Формула вибору професії: можу + хочу + треба", "Освіта – шлях до майбутньої професії", "Таємни-ця майстерності", "У світі професій", "Що я знаю про майбутню професію?", "Мої здібності. Як обрати професію".

9 клас

"Впорядкуємо ігровий майданчик для малят", "Працюємо разом, радіємо ра-зом", "Як повернути до життя старі речі", "Основи економії та бережливості", "Підліткова праця: правознавчий аспект", "Ким бути чи яким бути?", "Як не поми-литися у виборі професії?", "Світ професій: праця та покликання", "Освіта і про-фесія", "Твій вибір – життєвий успіх", "Ти і ринок праці", "Презентація професій", "Ярмарок професій".


Старша школа

Виховні досягнення

Сформованість готовності до професійного самовизначення і продуктивної праці:
-  знання основ економіки і ділової етики;
- вміння планувати, регулювати і контролювати навчальну і трудову діяль-ність;
- сформованість таких якостей як ініціативність, працездатність, наполегли-вість тощо;
- навички складання основного та резервного професійного плану;
- уявлення про принципи побудови професійної кар'єри.

Тематичний зміст виховної діяльності

10 клас

"Бути економним – вимога часу", "Економіка навколо нас", "Твій особистий бюджет", "Економіка нашої школи, бюджет і режим економії", "Я обираю своє майбутнє!", "Здоров'я і вибір професії",  "У світі професій", "Коли робота прино-сить радість", "Як обирали професію (колись і тепер)", "Як бути затребуваним у своїй професії", "Сучасні вимоги до фахівців", "Риси та якості майбутнього фахів-ця", "Позашкільна освіта – крок до вибору майбутньої професії".

11 клас

"Вільний час – простір для розвитку здібностей", "Раціонально організовуй свою діяльність",  "Чи обов'язково бути студентом?", "Професії нашого часу", "Знайомимось із маловідомими професіями", "Ти і ринок праці", "Чи готовий я до вибору професії?", "Діагностика своїх можливостей", "Професійні якості", "Як уникнути труднощів при виборі професії", "Шлях до свого майбутнього", "Кроки до професії".

 

Шановні відвідувачі цього сайту! Окремі структурні частини тексту (формули, таблиці, малюнки тощо) можуть бути відсутні в його електронній версії. Для отримання повної версії тексту, що Вас зацікавив, звертайтеся, будь ласка, за: ICQ: 604-606-238, e-mail: Apgrate9@meta.ua

Загрузка...
>