загрузка...
-->
Виховні заходи: Ціннісне ставлення до праці PDF Печать E-mail

Виховні заходи: Ціннісне ставлення до праці

Початкова школа

Виховні досягнення

Сформованість понять та уявлень про важливість праці для людини, родини і держави:
-    повага до людини праці;
-    вміння і навички самообслуговуючої праці;
-    почуття відповідальності, охайності, самостійності, ініціативності, дисцип-лінованості, старанності, наполегливості;
-    початкові уявлення про світ професій.


Тематика змісту виховної діяльності

1 клас

“Вчуся все робити сам “, "Бджілка мала, та й та працює", "Ми працю люби-мо", "Про двох братів - Умійка та Невмійка", "Коли я виросту...", "Місто веселих майстрів", "Збережемо книгу", "Подарунок малюкам дитячого садка", "Знайоми-мось з професіями".
2 клас

"Навіщо людина працює", "Землю сонце прикрашає, а людину – праця", "Діло майстра хвалить", "Книжкова лікарня", "Подарунки молодшим друзям", "Професія моїх батьків", "Кращий мамин помічник", “Дізнайся, відгадай, обчисли”.

3 клас

"Праця годує, а лінь – марнує", "Цінуймо працю інших", "Мої досягнення", "До джерел народних ремесел", "Усі професії потрібні, усі професії важливі ...".

4 клас

"Праця прикрашає людину", "Праця – джерело життя і головна його прикра-са", "Допоможи книзі!", "Подарунки власноруч", "Трудові традиції української родини", "Працьовита родина", "Калейдоскоп професій", "Підприємства нашого міста (селища) ", "Чи знаєш ти ціну праці?".

Основна школа

5-7 класи

Виховні досягнення

Сформованість потреби в праці:
- уявлення про значущість усіх видів праці;
- уміння виконувати певні трудові дії, планувати, регулювати й контролювати трудову діяльність;
- навички самообслуговування, ведення домашнього господарства;
- вміння доводити справу до логічного завершення;
- уявлення про сучасний світ професій.

Тематичний зміст виховної діяльності

5 клас

"Як організувати себе", "Вчись учитись, щоб уміти трудитись", "Книга скар-житься! Книга дякує!", "Ціна твого підручника", "Місто веселих майстрів", "Да-руйте радість людям", "У колективі немає чужої роботи",  "Люди, які працюють поруч", "Професії мого роду", "Цінуймо хліб!", "Подарунок своїми руками".

6 клас

"Ціна однієї хвилини", "Що означає культура навчальної праці?", "Наші захо-плення", "Професії наших батьків", "Школа вмілих господарів", "Господар і Гос-подарочка", "Чи вмію я працювати?", "Мої досягнення", "Скільки у світі профе-сій", "Допомагаємо батькам".

7 клас

"Як навчитись цінувати і розраховувати час?",  "Чарівна краса вишиванки",  "З магазину чи власними руками",  "Бабусин рушник у сучасній оселі",  "Мої обо-в'язки в родині", "Я це можу", "Трудова біографія моєї родини", "Усі професії ва-жливі, обирай свою", "Чекаємо батьків з роботи", "Іграшки своїми руками".

8-9 класи

Кроки на шляху до професійного самовизначення:
- активно-позитивне ставлення до праці;
- знання про культуру праці в традиціях українського народу;
- сформованість таких якостей як цілеспрямованість, організованість, працьо-витість та наполегливість у подоланні труднощів у всіх видах діяльності;
- значущість суспільнокорисної праці;
- вміння проектувати індивідуальну освітню траєкторію;
- уявлення про сучасний ринок праці.

Тематичний зміст виховної діяльності

8 клас

"Що мали вміти хлопці і дівчата вступаючи у доросле життя",  "Бережи свій час і час інших", "Як правильно організувати свою працю?", "Економіка домаш-нього господарства",  "Школа – мій дім, я – господар у нім", "Формула вибору професії: можу + хочу + треба", "Освіта – шлях до майбутньої професії", "Таємни-ця майстерності", "У світі професій", "Що я знаю про майбутню професію?", "Мої здібності. Як обрати професію".

9 клас

"Впорядкуємо ігровий майданчик для малят", "Працюємо разом, радіємо ра-зом", "Як повернути до життя старі речі", "Основи економії та бережливості", "Підліткова праця: правознавчий аспект", "Ким бути чи яким бути?", "Як не поми-литися у виборі професії?", "Світ професій: праця та покликання", "Освіта і про-фесія", "Твій вибір – життєвий успіх", "Ти і ринок праці", "Презентація професій", "Ярмарок професій".


Старша школа

Виховні досягнення

Сформованість готовності до професійного самовизначення і продуктивної праці:
-  знання основ економіки і ділової етики;
- вміння планувати, регулювати і контролювати навчальну і трудову діяль-ність;
- сформованість таких якостей як ініціативність, працездатність, наполегли-вість тощо;
- навички складання основного та резервного професійного плану;
- уявлення про принципи побудови професійної кар'єри.

Тематичний зміст виховної діяльності

10 клас

"Бути економним – вимога часу", "Економіка навколо нас", "Твій особистий бюджет", "Економіка нашої школи, бюджет і режим економії", "Я обираю своє майбутнє!", "Здоров'я і вибір професії",  "У світі професій", "Коли робота прино-сить радість", "Як обирали професію (колись і тепер)", "Як бути затребуваним у своїй професії", "Сучасні вимоги до фахівців", "Риси та якості майбутнього фахів-ця", "Позашкільна освіта – крок до вибору майбутньої професії".

11 клас

"Вільний час – простір для розвитку здібностей", "Раціонально організовуй свою діяльність",  "Чи обов'язково бути студентом?", "Професії нашого часу", "Знайомимось із маловідомими професіями", "Ти і ринок праці", "Чи готовий я до вибору професії?", "Діагностика своїх можливостей", "Професійні якості", "Як уникнути труднощів при виборі професії", "Шлях до свого майбутнього", "Кроки до професії".

 

>